Medlem

Bli medlem du också. Genom ditt medlemskap stöder du konst- och kulturlivet och har en chans att vinna konst.

Uteblir vinst vid dragningen så ger det dig en extra lott till nästa dragning o.s.v. till det år du vinner. Då börjar du om med en lott igen till kommande dragning. Det ger alla en chans att vinna med tiden!

Medlemsavgiften är 300 kr per kalenderår.
Medlem har rätt att inneha mer än ett medlemskap/andel.

Du blir medlem genom att fylla i anmälningsformuläret hår på sidan, alternativt skicka ett mail till info@alvstadenskonstforening.org

Så snart vi ser din betalning skickas bekräftelse på medlemskap och medlemsnummer till dig på mail från föreningen.

Betala in medlemsavgiften till vårt Bankgiro 588-0497.
Obs! Ange ditt medlemsnummer  på inbetalningen så vi kan se vem som betalt.

Företag och organisationer

Vi erbjuder även Företagsmedlemskap för företag eller organisation som vill stödja föreningen och vår verksamhet.

Företag och organisationer som saknar egen konstförening och är intresserade av att erbjuda medlemskap till sina anställda är välkomna att höra av sig på: info@alvstadenskonstforening.org