Kallelse till Årsmöte i Älvstadens Konstförening

Välkomna på föreningens årsmöte tisdagen den 14 april 2015 kl 18.00 i RiverCity Gallery´s lokaler på Monsungatan 57. (Granne med Bockkranen på Eriksberg)

Vi får möjlighet till en egen visning av Marika Lang:s utställning (måleri). Läs mera om Marika Lang på RiverCity Gallery.

Vi börjar med det formella årsmötet och därefter bjuds på mingel, tilltugg och konstvisning.

Parkeringsmöjligheter finns i anslutning till lokalen om man kommer med bil. I annat fall går det att åka buss 33 till hållplats Bockkranen, alternativt buss 16 till Eriksbergstorget eller Älvsnabben till Eriksberg och promenera därifrån.

Motioner till årsmötet skickas senast 31 mars till: Den här e-postadressen skyddas mot spambots. Du måste tillåta JavaScript för att se den.Den här e-postadressen skyddas mot spambots. Du måste tillåta JavaScript för att se den.Den här e-postadressen skyddas mot spambots. Du måste tillåta JavaScript för att se den.

Årsmöteshandlingar kommer att skickas till medlemmarna minst 7 dagar före mötet.

Varmt välkommen!